Przetargi...

ZAPYTANIE OFERTOWE Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach Programu Laboratoria Przyszłości

 

 

     

 

ZSP.S.261.2.2021                                                                                          Kotunia, 2.12.2021 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach                                         Programu Laboratoria Przyszłości

 

  1. 1.    Nazwa i adres Zamawiającego:

 

    Szkoła Podstawowa im. Ireny Kosmowskiej w Kotuni, Zespół Szkolno-Przedszkolny                           w  Kotuni,  Kotunia 47, 62-400 Słupca .

 

 2.  Nazwa zamówienia:

 

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach

Programu Laboratoria Przyszłości

 

  1. 3.    Tryb udzielenia zamówienia:

 

    Zgodnie z art. 4  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U.  z 2021 r. poz. 1129)

 

  1. 4.    Opis przedmiotu zamówienia:

 

     1)      Przedmiotem zamówienia jest:

        a) Część I – zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia zgodnie  z załącznikiem nr 1

        b) Część II – zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów do realizacji nagrań zgodnie                          z załącznikiem nr 2

    2)      Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz  pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako niezobowiązujące propozycje (służące prawidłowemu zrozumieniu przedmiotu zamówienia).

    3) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych rozwiązań z zachowaniem tych samych lub lepszych istotnych parametrów i standardów jakościowych w stosunku do tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

 

 5.  Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

       39700000 – 9 Sprzęt gospodarstwa domowego

       39160000 – 1 Meble szkolne

       39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

       39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

 

 6.  Termin realizacji zamówienia: 

     1)  20 sierpnia 2022r.

     2) przy fakturze zaliczkowej – do 31 marca 2022r. ( pomoce i wyposażenie z faktury).

 

7.     Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

8.    Warunki udziału i podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz opis    sposobu dokonywania oceny ich spełnienia.

  1)   O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają  warunki    dotyczące:

     a)   kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile   wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań                          w zakresie spełniania tego warunku;

     b)   sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

     c)   zdolności technicznej lub zawodowej – przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli                      w zakresie obsługi drukarki – 3D, możliwości terminowego dostarczenia pomocy                        i wyposażenia, zgodnie z warunkami określonymi   w umowie.

 

         Sposób oceny warunku:  

      Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy  o spełnianiu warunków       udziału w postępowaniu wg załącznika nr 4 do Zapytania Ofertowego.

  2)   Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie Wykonawcy, którzy nie są powiązani          z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

        Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:

        Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań     osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 5 do Zapytania Ofertowego.

        W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 2 powyżej Wykonawca   będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

  3)   Podstawy wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

        Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: 

        Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. podstaw wykluczenia wg załącznika nr 6 do Zapytania Ofertowego.

  4)   Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy:

       a) nie spełnią choć jednego z warunków wskazanych w ust. 8 pkt. a,b,c.

       b) nie wykażą braku podstaw wykluczenia,

       c) wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.

  5)  Oferty Wykonawców, którzy wykażą spełnianie wymaganych warunków i brak podstaw     wykluczenia zostaną dopuszczone do badania i oceny. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.

 

  9. Kryteria oceny ofert:

       Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży terminowo kompletną ofertę,    

       spełni warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferuje najniższą cenę za realizację poszczególnych części przedmiotu zamówienia.

 

 

 

10.   Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

       1)  Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.

       2)  Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,                      w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

     3)  Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych                                z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy ( upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują                               w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).

       4)  Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4                    do Zapytania Ofertowego.

       5)  Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego.

       6)  Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia załącznik nr 6 do Zapytania  Ofertowego.

       7)  Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 8 do zapytania ofertowego.

       8)  Oświadczenie Wykonawcy o zgodności parametrów zaoferowanego asortymentu i możliwości terminowej realizacji zamówienia – załącznik nr 9 do Zapytania Ofertowego.

 

 11.   Opis sposobu obliczenia ceny.

       1)  Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym       i słownie  z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).

       2)  Wykonawca w formularzu ofertowym poda również ceny brutto za poszczególne przedmioty – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

       3) Wykonawca w formularzu „OFERTY” stanowiącym załącznik Nr 3 określi łączną cenę  brutto za realizację danej części  zamówienia.

       4)  Cena oferty winna uwzględniać wszystkie zobowiązania wynikające z realizacji zamówienia, musi być podana w złotych polskich cyfrowo  i słownie.

       5)  Wszelkie rozliczenia dotyczące zamówienia będą dokonywane w PLN po jego częściowej lub całkowitej realizacji i przedłożeniu faktury. Dopuszcza się opłacenie faktury zaliczkowej do kwoty nie wyższej niż 60 % wartości brutto zamówienia.

       6)  Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek   od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku w formularzu ofertowym.

 

12.   Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:

      1)  Oferty należy złożyć w terminie do dnia 13 grudnia 2021 roku  w: Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kotuni. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.

      2)   Otwarcie ofert odbędzie się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kotuni; Kotunia 47;   62-400 Słupca w dniu 14 grudnia 2021 roku o godz. 9.00.

      3)  Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.

      4)   UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.

13.   Forma składania ofert:

     1)  Za pomocą poczty elektronicznej na adres: spkotunia@vp.pl

     2) Za pomocą poczty tradycyjnej : wymaga się, by oferta umieszczona była w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane według poniższego wzoru:

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach

Programu Laboratoria Przyszłości

NIE OTWIERAĆ PRZED 14.12.2021 r. godz. 9:00

 

 

14.   Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego  z Wykonawcami,                          a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

       W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz  informacje przekazywane będą na adres : Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kotuni; Kotunia 47; 62-400 Słupca  w formie pisemnej za pomocą poczty tradycyjnej lub za pomocą poczty elektronicznej na adres spkotunia@vp.pl

       Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą poczty     elektronicznej – każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

        Osoba do kontaktów: Jolanta Kamińska; tel. 63 275 75 82,    603 586 077

             

15.   Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników.

     1)    Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału                                        w postępowaniu.

     2)    Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

           a)    będzie złożona w niewłaściwej formie;

           b)   jej złożenie będzie czynem nieuczciwej konkurencji;

           c)    oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny, które skutkować będą wartością inną niż cena ogólna przedstawiona w ofercie;

           d)   jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

           e)   zawiera rażąco niską cenę.

     3)   Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty.

     4)  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie w przypadkach uzasadnionych.

5)  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.

     6)  Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów.

    7)  Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania                       w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego braku na  adres pocztowy).

    8)   Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę,  której istotne postanowienia zawarto we wzorze stanowiącym załącznik nr 7 do Zapytania Ofertowego. W przypadku, gdy wykonawca odstąpi od podpisania umowy               z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który                      w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.   

 

16.   Informacje dotyczące zawarcia umowy:

    1) Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który zaoferuje najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia.

    2) Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są    w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia.

    3) Podpisanie umowy nastąpi dnia 15.12.2021r. o godz. 10.00 w siedzibie Szkoły Postawowej im. Ireny Kosmowskiej w Kotuni, Zespół Szkolno -Przedszkolny w Kotuni; Kotunia 47;  62-400 Słupca.

 

17.   Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.

         Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:

    1)  ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;

    2)  zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu               o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu                             i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;

    3)  pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;

    4)  pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

 

18. Unieważnienie postępowania.

    Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.

 

 19. Pozostałe informacje.

    1)  Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie opublikowana w miejscach publikacji zapytania.

    2)  Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.

    3)  W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby punktów, decyduje niższa cena.

    4)  Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    5)  Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania oferty.

    6)  W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.

     7)  W wyniku postępowania Zamawiający może zawrzeć umowę na realizację przedmiotu zamówienia z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Wybór oferty najkorzystniejszej nie oznacza zaciągnięcia zobowiązania przez Zamawiającego do zawarcia umowy z Wykonawcą.

   8)  W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę (brak stawienia się  Wykonawcy w terminie i o godzinie wyznaczonej przez Zamawiającego traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy).

    9)  W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian                      w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia, zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy zgodnie z warunkami przewidzianymi                   w projekcie umowy.

 

20. Wykaz załączników.

 

Załącznikami do niniejszego Zapytania Ofertowego są następujące wzory:

 

Oznaczenie Załącznika

Nazwa Załącznika

Część I - załącznik nr 1

Szczegółowy opis przedmiotu

Część II - załącznik nr 2

Szczegółowy opis przedmiotu

Załącznik nr 3

Formularz ofertowy

Załącznik nr 4

Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Załącznik nr 5

Wzór oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych                                     z Zamawiającym

Załącznik nr 6

Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.

Załącznik nr 7

Projekt umowy

Załącznik nr 8

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Załącznik nr 9

Oświadczenie dotyczące spełniania wymogów

 

 

 

 

 

          

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 grudnia 2021 08:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jolanta Kamińska
Ilość wyświetleń: 127
06 grudnia 2021 08:58 (Jolanta Kamińska) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_9_do_zapytania_ofertowego_oswiadcznie_paramerty.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 grudnia 2021 08:58 (Jolanta Kamińska) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_8_do_zapytania_ofertowego_oswiadczenie_obowiazek_informa cyjny.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 grudnia 2021 08:58 (Jolanta Kamińska) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_7__umowa__projekt_sp_kor.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)